fredag 28 maj 2010

Fredag

Underbart det är när solen lyser när man rullar upp persiennerna på morgonen. Då önskar man att man kunde varit ledig från jobbet och fått vara ute istället. Jag tror att vi behöver solljus för att må bra och bli pigga. Jag känner det iaf. Ska se om inte jag kan försöka smita hem lite tidigare från jobbet så jag kan ge mig ut och cykla en runda. Det är inte så roligt att cykla själv (särskilt inte om det blåser, vilket det alltid gör) men det får bli en lugn runda för att få lite mer mil i benen, snabbheten får jag träna på en annan dag :-) Igår skulle det vara lite intervall betonat pass med Team HC, cyklade ut till Hånger för att köra en GP-bana som fanns där. Jag hade verkligen ingen lust att köra intervaller igen, jag hade hoppats på ett distanspass så det blev inga supersnabba varv för mig runt banan. Sen låg det en massa grus lite överallt så man fick ändå ta det lite lugnare. Försökte väl trycka på lite mer på typ två varv men överlag så blev det lugnt..Men fick ändå lite beröm att jag körde på bra ;-)
Som vanligt när man är ute och cyklar i detta landet så kommer man hem som en blöt hund. När vi cyklade hem så regnade det en massa så det var bara till att hänga blöta kläder i hela lägenheten och fylla skorna med tidningspapper.
Hoppas verkligen på en bättre runda idag :-)

Hämtade förresten min dator igår..superfin, liten och smidig. Vi kommer att trivas bra ihop :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar