söndag 31 maj 2015

Motionera

(Inlägg från gårdagen som inte ville bli publicerat.) 
Idag satt jag på motionscykeln för tredje gången sen Sixten anlänt.
 Första gången provade jag med 20 min och de andra två gångerna har jag dragit på stort och kört 30 min. Det känns bra än så länge, inga konstigheter, men jag kommer att fortsätta i samma takt. En halvtimme åt gången är bättre än inget. Det får bli så fram tills efterkontrollen, då får jag förhoppningsvis ett ok till att börja träna lite mer. Men som sagt lite lätt cykling och promenader får räcka än så länge. 
Idag har det regnat i stort sett hela dagen   men ikväll klarnade det upp lite och vi bestämde oss för att ge oss ut och ta några "hitta ut" kontroller. Det är lite som orientering. Du har en karta och ska ge dig ut och hitta en massa olika kontroller som du sedan registrerar på hemsidan, så har man sen chans att vinna priser. Kul grej. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar