torsdag 7 maj 2015

2 veckor

Igår blev vår lilla prins 2 veckor. Han växer på och mår fin fint. Idag har han däremot varit lite gnällig hela dagen och har inte sovit nånting. Jag hoppas att det ska vara uppehåll tillräckligt länge så vi kan gå ut och gå en sväng. Sova i vagnen brukar funkar. 

Igår var vi ute på två promenader och sammanlagt 1,5 h. Först var vi ute en sväng med Tina och hennes dotter Signe som bor lite längre upp på gatan. Först gick vi nästan en timme och sen bjöd Tina på kaffe. 
Sen gick jag och Sixten en sväng till affären. Skönt att få röra på sig lite. Jag längtar tills jag kan börja träna igen men får väl snällt vänta tills jag varit på efterkontroll och vet att allt är ok. 
Nu sitter vi i soffan, dricker kaffe, myser och tittar på cykel på TV:n. En fördel med att vara mammaledig denna tiden på året. Mycket cykel på tv! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar