lördag 4 januari 2014

Styrketräning

Det är skönt att vara ledig. Det enda problemet är att det är lätt att vända på dygnet. Igårkväll fastnade jag framför tv:n. Apollo 13 visades på SVT. 01.20 var den slut, och egentligen är den inte ens speciellt bra. Men jag var tvungen att kolla klart på hela. Detta gjorde att jag inte var speciellt pigg idag på morgonen när klockan ringde. Det kommer att bli riktigt segt när det är dags att börja jobba igen. 

Idag blev det en sväng till gymmet. Började med styrkeprogrammet ifrån Reck. Det är skönt att ha ett program att träna efter och jag tycker att detta är riktigt bra. Programmen innehåller både styrka och även lite cykel efteråt så att kroppen förstår vad det är den ska bli bra på. Får se hur mycket träningsvärk jag vaknar med imorgon. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar