torsdag 30 januari 2014

En liten bit av Teneriffa.

I tisdags kom vi hem ifrån en riktigt härlig semester på Teneriffa. Jag och min underbara familj har tillbringat en vecka i solen. 
Ingen cykling denna gången utan en sån där semesterresa där man har gått upp ett par kg när man kommit hem, trots en löparrunda före frukost nästan alla dagar. 
Men det var det värt. Nu har man fått lite mer energi och motivation till träningen här hemma. 
Som sagt så har vi haft en bra vecka, trots att min brors väska slarvades bort någonstans på vägen och inte kom fram förens efter tre dagar. 
Min födelsedag firades under blå himmel, strålande sol och 25 grader varmt. Inget att klaga på. Helt fantastiskt.
Ovan är vår utsikt från balkongen. Härlig havsutsikt där man hörde vågorna dygnet runt. 

Både mamma och Patrik badade i havet. Lite för kallt för min smak. Jag trivdes bäst i solstolen. 
Min goa pappa. 
Fick cava och chokladtårta till frukost på 30-årsdagen. 

Fortsatte firandet på eftermiddagen med en drink. 

Sen blev det minigolf. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar