onsdag 11 december 2013

Onsdag

Idag när min sambo är i Göteborg och roar sig så får jag vara hemma och sortera strumpor. Det är inte speciellt rättvist.

Men jag har även tränat ikväll, det har inte han. Jag ville hinna med lite löpning innan det var dags för combat så det fick bli en sväng på löpbandet. Kändes ok i mitt knä men fy katten vad jobbigt det är att springa inomhus. Det dröjde inte länge förens de första svettdropparna började rinna. 
Jag sprang ungefär 4 km ikväll, inte speciellt fort men jag har tänkt att det är dags att se till och få upp lite fart på benen men jag är verkligen ingen löpare och är nog inte gjord för att springa fort. Jag ska för den delen inte ge upp utan jag ska föröka få till några fartpass nu framåt. Försöka är ju ett fint ord. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar