torsdag 19 september 2013

Torsdag


Igår åkte jag och två kollegor ner till Ringsted i Danmark för att hälsa på en kund. Det är kul att få se hur kunderna har det och att även få ett ansikte på den som man oftast mejlar eller pratar i telefon med. En liten rundvisning på firman och sen kaffe och lite prat för att sen avsluta kvällen på restaurang.
Det var bokat rum till oss på  Skjoldenæsholm hotel. Ett riktigt trevligt ställe. Härlig utsikt och mysig miljö. Kan tänka mig att det är ännu lite mysigare under sommaren.
Jag är trött idag. Kan vara all danska som man hörde igår. Hade lite svårt att förstå vad som sas och fick koncentrera mig ordentligt, fast det hjälpte inte så mycket.
Ikväll blir det soffan, en stor godispåse och en film. Träna hinner jag göra imorgon.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar