tisdag 10 september 2013

Anundsloppet

Sista tävlingen för denna säsongen. Jag hade min fina familj med mig, solen sken och det kändes som att benen var med mig. Jag hade hoppats på en bra tävling för mig. 20 varv på en 3,8 km lång (kort?) bana. Men det gick inte alls som jag tänkt mig. Missade en tidig utbrytning, där hade jag helt mig själv att skylla, men sen var det ingen som var intresserad av att köra ikapp dom. Försökte attackera en gång men ingen följde med och försökte även att köra på lite en gång men det var inte tillräckligt många som ville hjälpa till. Blev riktigt less. Arg och besviken. Femmanna klungan höll ända in till mål. Typiskt när benen kändes så bra. Jag var inte alls på hugget vid klungspurten så det blev en 10:e plats till slut. Åkte även ner en placering i cupen och hamnade på en 6:e plats totalt. Har inte varit min säsong i år. Grattis till Malin Wallin som vann Anundsloppet och Sara Olsson som tog hem hela cupen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar