onsdag 3 april 2013

Mitt påsklov

Vilken vecka jag har haft. Inget att klaga på. Riktigt härligt väder och bra träningspass.
Mån-ons har ni redan fått ta del av, resten av veckan fortsatte i samma stil. Jag tillbringade 26 tim 37 min på sadeln och en timma på gymmet. Cyklade strax över 70 mil. Känns riktigt skönt att ha detta i bagaget. Särskilt när passen ändå kändes så ok som de gjorde. De två sista dagarna var väl inte benen superpigga men de trampade runt iaf.  Är väldigt nöjd över min vecka. Så skönt att kunna sova tillräckligt många timmar, träna länge utan att känna stress och även hinna fixa och dona lite hemma.
Avslutade träningsveckan med nästan 5 timmar på racern tillsammans med Patrik. Vårkänslor!
 
Påsken firades med träning (såklart) sen blev det påskbuffé hemma med älsklingen, mamma, pappa, morfar och Ingrid. Massa god mat, dricka och trevligt sällskap. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar