måndag 2 juli 2012

Vincoloppet

Finns egentligen inte mycket att säga om detta. Besviken är kanske ett passande ord. Kom iväg bra med klungan och det kändes bra uppför banans enda lite längre backe. Men när det är ca. 2,5 km kvar på banan så är det en nedförsbacke och direkt efter en högersväng. Jag är alldeles för feg nedför och i kurvor så där blev jag givetvis efter. Fick köra resten av tävlingen själv, tog det som ett bra träningspass i solskenet. Känner mig annars ganska stark, vilket gör att detta känns väldigt frustrerande. Jag skulle klarat att följa med klungan. Men det hjälper ju inte om jag inte kan cykla. Så nu har jag bestämt för att det ska bli mer teknikträning i träningskalendern!
Annars var det en riktigt härlig och mysig helg. Sol, grillning och cykling. Helt perfekt!

Mysigt att kunna sitta ute hela kvällen lång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar