tisdag 26 juni 2012

SM

Söndagens linjelopp gick väl egentligen som väntat. Det var en svår och tuff bana. 3 rejäla backar på varje varv, varje varv var ca 10 km långt. Tekniska kurvor och nedförsbackar. Allt som talar emot mig egentligen. Tävlingen började med en masterstart, när vi sen blev släppta så attackerade Emma i första backen och redan där blev klungan utdragen och splittrad. Jag hamnade i en liten grupp efter, tyvärr är jag alldeles för dålig och feg när det gäller utförskörning så jag fick släppa gruppen. Körde sen några varv själv innan jag valde att kliva av. Körde 6 varv av 12. Ändå en kul upplevelse och härligt att solen lyste på oss under hela loppet. Jag har mycket att träna på men varje tävling är en erfarenhet mer.
Har iaf haft en härlig helg och är superglad över att mina närmaste följer med och stöttar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar