fredag 25 maj 2012

En bra helg.

Nu har snart denna veckan gått och när det gäller min träning så har det inte alls blivit som jag tänkt. Hade tänkt mig en vecka med många hårda pass. Med det går så segt. Trötta och tunga ben. En cykel som knakar och låter. Ingen motivation alls. Har lämnat min cykel hos Anders Stenberg idag så jag hoppas att det är en tyst cykel som jag hämtar i eftermiddag. Det tror jag, känns bra. Det kommer att bli en bra helg. Jag och kissen tar vårt pick och pack idag och beger oss hem till mamma och pappa, där vi ska tillbringa helgen. Min kära sambo har åkt upp till Örebro för att köra Vänern runt. Jag valde att inte följa med i år.
Vinkade av killarna igår.
 Jag hoppas på att få till lite distans i helgen. Bara sitta och trampa och njuta av solen i några timmar. Har även planerat att dra med mig mamma ut på en runda. Ska bli mysigt.
Det kommer att bli en bra helg! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar