fredag 11 maj 2012

Blöt cykling och hemmaträning.

Det blev en blöt historia hem ifrån jobbet igår. Riktigt blöt. Det var ändå ganska varmt ute så jag frös inte det minsta. Men det blev inga intervaller. Skulle hämta bilen innan 18.00 så det fanns varken tid eller lust för några intervaller. Kanske kan bli idag istället. Jag hoppas det.
Körde lite styrka hemma igår kväll. Det var ett tag sen nu och det är ganska viktigt att bålen är stark så att man orkar sitta på cykeln i några timmar. Känner lite både här och där i kroppen idag.
Det var inte så smidigt att träna hemma på golvet. Hade en katt som inte tyckte att jag skulle träna. Antingen så kom hon hela tiden med sin leksaksmus och slängde på handduken och ville leka, eller så lade hon sig mitt på handduken. Jag tycker att jag fick till ett bra pass trots att jag fick busa lite med henne i mellanåt.

Här har hon precis lagt musen och tyckte att jag skulle kasta den till henne.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar