fredag 20 januari 2012

Morgonträning

Att det alltid ska vara så jobbigt att ta sig upp ur sängen på morgonen när man ska träna. Man vill gärna ligga kvar lite till och tankarna kommer, ska jag verkligen träna idag? måste jag träna idag? Men man kommer fram till samma svar varje gång och det är bara att kliva upp och ge sig iväg. Sen när man väl har startat sitt träningspass så känns det hur bra som helst. Fast allra bäst känns det ändå efteråt. Idag gav jag mig iväg till gymmet. Hade planerat ett lite kortare intervallpass. Så blev det. Tycker att jag fick till ett bra pass, endast 35 min men det innehöll 4 jobbiga intervaller. Klev av cykeln med en sån där trött skön känsla i benen.

Idag är det fredag igen och vi startar helgen med mat och bio i Jönköping med härliga cykelkompisar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar