måndag 16 januari 2012

En måndag i januari

Somnade sent igår vilket betyder att nu på eftermiddagen börjar jag bli väldigt trött. Kommer bli segt att komma iväg på träning idag. Får se vad det blir..löpning ute eller intervaller på löpbandet inomhus. Känns kallt och ruggigt ute..lutar nog mer åt inomhusträning idag.

Igår fick vi till en bra dag med träning. Började med 2 timmar med cykelgänget sen lite gofika på det och sen körde jag och Putte en omväg hem så det blev ytterliggare 40 min. Hem och sova och äta lite sen vidare till gymmet för ett Bodypump pass. Det var ett tag sen jag var på det men det var precis lika roligt som jag mindes det. Ett bra och roligt alternativ till styrketräningen.

Snart dags att stänga datorn och ge sig av hemåt och dra på sig löparskorna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar