lördag 21 januari 2012

21 Januari

Gårdagen kan sammanfattas med 5 ord. Amarone, smågodis, Hamilton, cykelkompisar och supertrevligt.

Idag blev det en liten sovmorgon sen en cykelrunda på 2 timmar innehållandes den fantastiska stensnäsbacken. Underbar..underbart jobbig. Svider ordentligt i benen när man tar sig upp för den. Helt perfekt backe att träna i. Kommer bli många vändor upp här. Idag blev det bara en för mig. Är inte riktigt ok i kroppen. Måste lyssna lite på den också Putte däremot körde backen två gånger. Jag hade nog kunnat lämna han där och hämtat han senare på kvällen. Han hade nog gärna kört några gånger till.
Imorrn blir det ingen cykling för mig ute. Jag är så dålig på att cykla i snö och halka så det bästa för mig är nog att stå över. Höll på att dra i backen idag men lyckades rädda upp det lite snyggt. Är som sagt inte helt pigg heller så imorrn förmiddag ska jag agera städerska. Det är ingen som gör det på veckorna och då ser det till slut ut som det gör just nu.
Men imorrn ska vi även fira världens bästaste mamma som fyller år idag. ❤ Ett stort grattis till dig igen!










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar