fredag 20 augusti 2010

Vardagslyx

Det är inte mycket som slår doften av nybakat bröd när man vaknar på morgonen..sen att man får känna det på en fredagmorgon också gör inte saken sämre :-)
När jag drog mig upp ur sängen idag så var det bara att följa doften in till köket, och där fanns det sen ljumna frallor som väntade på att bli uppätna..smaskens..det kallar jag vardagslyx..
Sitter nu på jobbet och väntar på att få gå hem. Då blir det raka vägen hem till Kajsa för vi ska ut och gå en runda idag. Ska bli mysigt. Senare ikväll ska det även bli lite kräftfiske med övriga familjemedlemmar :-)
Hmm..sitter och tänker så det knakar just nu...Vätternrundan 2011 eller inte? :-) Jag ska ju tävla nästa år(?) ska jag lägga ner energi på den där långa rundan då?
Får se hur det blir.
Det är iaf dags att anmäla sig till nästa dumma grej man ska hitta på. Löpning denna gången.. Lidingöloppet nästa. (Jag som tänkte under göteborgsvarvet att detta gör jag aldrig om, men jodå, det ska jag tydligen göra..och ännu värre denna gången, 3 mil och terräng! :-o)
Så nu är det löpträning som gäller..och gärna terräng, för det är jag inte alls van vid. Har börjat med lite småpass för att försöka väcka löparmusklerna lite. 12 km har det blivit som längst.(Jobbigt) På Söndag har vi planerat in 15 km terräng..målet med den rundan får bli att försöka ta sig runt :-)
Får se om det hinns med ett litet cykelpass imorrn. Först ska vi ner till Helsingborg, dags för ännu en tempotävling för Patrik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar