måndag 16 augusti 2010

Helgen

Lite kortfattat om helgen:
I fredags cyklade vi som sagt till Chaparral och kollade på cyklingen. Provcyklade banan och var glad över att inte jag skulle vara med :-)
I lördags började vi med en kanske lite för lång sovmorgon:-) sen sprang jag ifrån Värnamo till Kärda bilskrot (9,5km) där blev jag upplockad av Patrik och sen åkte vi vidare till Brännehylte där vi tog på oss stövlarna och gav oss ut på kantarell jakt. Fick ihop en liter ungefär. Sen var det dags att åka hem och duscha för att sedan bege sig till Chaparral och titta på Saloonsshowen.
I söndags ringde klockan 06.00. Gjorde i ordning kaffetermosen och åkte sedan till Burseryd. Patrik skulle köra Västboloppet. Tyvärr fick han bryta :-( Vi åkte sedan hem och somnade gott på sängen i tre timmar :-) Sen var det min tur att cykla lite, jag cyklade hem ifrån Anderstorp och självklart var det regnigt och blåsigt men det var ändå skönt att få komma ut på cykeln lite. Kvällen avslutades i soffan ätandes lasagne och tittandes på New Moon :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar