måndag 30 augusti 2010

Mösarejs och halsont

I lördags var det dags för mösarejset. Laddade och redo gav vi oss ut i skogarna..7 tjejer, 2 hundar och ett barn..ett riktigt bra och framförallt snyggt gäng:-) (kanske därför som vi hamnade i värnamo nyheter:-))och riktigt roligt var det. Lite regn kom det i mellanåt men humöret var på topp ändå. På kvällen åkte nästan hela gänget till Saloonen och dansade loss. Jag hade en riktigt rolig kväll med jättehärliga tjejer. På söndagen sen vaknade jag med huvudvärk och halsont:-( Huvudvärken gick att lindra med Ipren men halsen var det värre med. Låg i soffan i stort sett hela dagen. Idag hade jag fortfarande ont i halsen och kände mig hängig men nu börjar det kännas bättre. Fick hjälp av min gulliga pappa nu ikväll att tvätta bilen :-) Så nu är den vit och fin igen. Ledig ifrån träningen idag. Bäst att vila tills man känner sig lite bättre..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar