fredag 13 augusti 2010

Träningsdags :-)

Igår blev det ingen träning heller, precis vad jag trodde. Men det gjorde inget för jag, Ingrid obch Tesa stannade kvar efter jobbet och kollade på Western showen och sen käkade vi kycklingrulle på pizzerian sen hann vi även med en promenix innan det var dags att titta på saloonsshowen. Riktigt bra var den så på lördag tänkte jag ta med mig Patrik och titta på den igen :-)
Ikväll blir det äntligen lite träning. Då blir det cykling. Det är cykeltävling på High Chaparral ikväll så vi tänkte cykla dit och titta. Fast vi tar ju såklart en liten runda innan vi beger oss dit :-) Längtar lite faktiskt, ska bli roligt att få cykla och även väldigt roligt att titta på tävlingen. En perfekt fredag i min smak ;-)

6 kommentarer:

  1. Era cykeltokar!!
    Jag har inte hunnit med att se saloonsshowen än, hoppas det hinns med innan stängning. =)

    SvaraRadera
  2. Attans Kajsa, sista saloonsshowen var ju i lördags:-( Den var riktigt bra i år..Kan vi inte hitta på nåt snart förresten :-)??

    SvaraRadera
  3. Ja jag hörde att det var den sista, typiskt! men vi var ju på en bra konsert ist. =) Jag tycker absolut att vi måste hitta på något snart. Kan du inte komma hit efter jobbet någon dag så kan vi gå en långrunda... =)

    SvaraRadera
  4. Ja det var ni ju verkligen. Lite avundsjuk var jag minsann :-) Visst kan jag komma förbi..funkar det i stort sett alla dagar i veckan eller är det någon speciell dag som passar bäst?

    SvaraRadera
  5. Jag kan alla dagar så se du efter när du kan =)

    SvaraRadera
  6. Haha..jag kan också alla dagar..det är bara att bestämma sig för en..helst en regnfri dag ;-)

    SvaraRadera