måndag 15 februari 2010

Helgen

Helgens spännande händelser:
Fredag: Gav mig ut på crossen efter jobbet...blåsigt (=mia tjurig)
Lördag: Spinning dubbelpass, sedan Jönköping..Staffan köpte skidor. (tog hela dagen)
Söndag: Spinning med Team High Chaparral (sen var jag trött resten av dagen)

Som ni ser så var det en väldigt händelserik helg :-)

Jag tror att Måndagar är den dag som går fortast på veckan..vilket är ganska skönt. Har tillbringat min eftermiddag/kväll hos mamsen och papsen..
Hade lust att springa ute idag och här ute på landet har vi tyvärr ingen belysning ute på vägarna så det fick bli en runda i Hillerstorp.. 13 km...snö och halt..men det blev ändå en härlig runda..lagom kallt..
När jag kom hem till föräldrarna igen väntades det kaffe och baguette..gott..precis vad som behövdes då :-)

1 kommentar:

  1. Ge mig träningsmotivation!! =)
    Såfort man kommit igång med träningen och maten så blir man bara sjuk och får börja om från början igen...
    Kram på dig!

    SvaraRadera