söndag 28 februari 2010

En härlig tränings söndag

Ingen sovmorgon idag heller :-( så ikväll kommer jag nog att somna gott, om inte annat för dagens träning. Började med 1 tim 50 min spinning. Keith hade passet idag..Vi började med 60 min "lite lagom flås" träning sen var det intervaller resten av passet...och då är det inga fisiga intervaller som gäller...långt upp på borgskalan skulle vi vara..Ett bra och roligt pass.
När jag kom ut från gymmet så hörde jag fåglarna kvittra och jag såg en massa snöfri asfalt, så jag blev tvungen att åka till Bäckaskog och hämta crossen :-) Sen åkte jag hem, käkade lite, vilade lite och rengjorde och smörjde kedjan på cykeln, sen var det på med cykelkläderna för att ge sig ut en liten sväng.
Härligt var det..jag älskar att cykla:-) Det rensar tankarna ordentligt.

Det är inte smidigt att ta kort på sig själv med en iphone.Fast det kanske är lika bra det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar