fredag 12 februari 2010

Födelsedagspresent

Det är verkligen bara Måndagar och Fredagar nu för tiden. Idag är det ju Fredag igen...skönt..har varit trött hela denna veckan så det kan behövas lite helg nu.
Jag är nästan helt själv här på jobbet idag så jag tänkte smita hem lite tidigare, så hinner jag med ett pass på cykeln innan det blir mörkt :-)
Fick hem min födelsedagspresent i onsdags..Tack mamma och pappa ♥
Nu kan jag bocka av både cykelresa, cykel och cykelhjälm på listan. Bara pulsklockan som fattas sen är det nog bra ett tag framåt.



Tänkte försöka hinna med ett lite längre löppass på lördag och sen kanske det blir spinning eller cykling ute på söndag. Inte bestämt ännu. Få se vad det bjuds på för väder.

Sen har vi då hemmet som tydligen behövs städas lite då och då. Men det är ju tur att det finns något att göra denna helgen också :-)

1 kommentar: