fredag 26 februari 2010

Älgbesök :-)

Nu var det ju alldeles för längesen jag skrev här..men det har ju hänt lite saker i
livet som gjort att man inte haft någon större lust att blogga..mer om det en annan gång.

Men träningen pågår som vanligt..nästan iaf. Pga all denna snö så kan man inte träna riktigt som man skulle vilja. Jag vill både cykla och springa långa rundor ute. Lite löpning har det blivit men halt har det varit och nu när det är plusgrader ute så blir det istället blött..Men det positiva är väl att lite av snön försvinner.Så det blir att åka in till Värnamo och gymmet i stort sett alla dagar, men det blir lite trist att bara köra spinning hela tiden. I måndags fick det bli lite styrketräning istället. Det var längesen nu vilket resulterade i en mindre skön träningsvärk. Ska hädanefter försöka att få in ett gympass i veckan.

Om endast 4 veckor är det dags att åka till Italien..längtar..ska bli riktigt roligt, men även nervöst och spännande.. Kanske är dags att börja packa ?? Jag kan nog behöva en månad på mig :-)

Hemma utanför huset har vi en älg som spatserar på dagarna..stackarn..jag får nog springa ut och ge henne lite morötter :-)

Inte lätt att se men hon står där uppe i skogen..titta noga :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar