fredag 6 november 2009

Uppdatering av veckan

Veckan har till största delen bestått av träning. Även bakat lite..ska bjuda världens bästa pappa på fika på söndag♥

Måndag: Styrketräning för ben, rumpa, vader, mage och lite triceps. Träningsvärk i 3 dagar efter :-) Bakat en mjuk kaka.
Tisdag: Styrketräning bröst. Spinning 60 min. Bakat en till mjuk kaka.
Onsdag: Spinning 45 min intervall. Ingen bakning, mjölet var slut :-(
Torsdag: Styrketräning för axlar och lite biceps. Spinning 60 min. Team High Chaparral. Jobbigaste spinningpasset jag någonsin varit på. Men roligt. Bakade en tredje mjuk kaka. :-)

Det var veckan hittills....

Fredag: Idag blir det simning. Lillebrorsan ska följa med idag...roligt..även Staffan tror jag.
Ikväll blir det bakning igen..4 sorter tänkte jag mig..av den hårdare varianten. Sen blir det även tacos och fredagsmys i soffan.
lördag blir det upp tidigt..baka bullar. En liten löptur kanske.. sen ska jag på mekkväll. Meningen är att man ska lära sig meka lite med cykeln. Efter det blir det Lilla Krogen..ska bli trevligt :-)
Söndag: Fars Dag. En vilodag från träning tror jag...städa lite hemma istället..mysa runt lite och äta en massa kakor :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar