tisdag 10 november 2009

Träningsvärk

Igår körde jag rygg och biceps...vaknade upp idag med värsta träningsvärken..jösses...måste fått bra kontakt igår..vilket är roligt för jag tycker alltid att ryggen är svår att träna..så trots värken så är man glad :-) sprang även 5 km på löpbandet..vilket är mindre roligt..5 km känns så långt inne på ett löpband. Men tiden blev 24:50 vilket är en bra tid för mig när jag springer inne :-)
Det var väl vad jag hann med igår..idag har jag fixat lunch till onsdag och torsdag. Kycklingsallad..mums..sen har jag även varit på gymmet :-) körde först lite mage och sen ett spinningpass på 60 min. Nu sitter man framför datorn med en kaffekopp i ena handen och längtar till att få ett snack med kudden ;-)
Imorrn är det redan onsdag...funderar på lite löpning och styrka imorrn istället för spinningen..hmm *tänker* få se hur det känns imorrn..

Natti natti :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar