måndag 16 november 2009

Helguppdatering

I fredags hann vi med en hel del faktiskt..först jobb...slutade lite tidigare och åkte till Gnosjö..åkte såklart raka vägen till fiket för att köpa dom efterlängtade semlorna :-) sen blev det 40 längder i simbasängen (1km) sen åkte vi hem till mamma och pappa och fikade..jag satte nog rekord i hur fort man kan äta en semla..smaskens :-)
Efter det bar det av till Jönköping..köpte en lite tjockare löpartröja..plus tjocka vantar..(bra om man ska cykla ute) Hittade även en blå klänning till julbordet på fredag.
På vägen hem stannade vi och köpte med oss pizza..oj då..

I lördags åkte vi till Ullared. Jösses jag har aldrig varit med om så mycket folk! Det var det värsta...den längsta kö som jag någonsin sett. Vi började med att gå lite i affärerna utanför..för att se om kön minskade..men tvärtom den blev bara längre...men efter en stund så började den faktiskt minska och röra på sig ganska bra så vi beslutade oss för att börja köa och se hur fort det gick..så 1 tim och 15 min senare var vi inne på gekås..och det var jättemycket folk..så man fick ta det som man kom åt och sen skynda sig ut igen..men några kassar blev det och tom någon enstaka julklapp :-) man var ganska trött när man kom hem sen.

På söndag morgon ringde klockan vid 7..jag hade fått för mig att följa med gänget ut och cykla..skulle få låna Keiths cykel..jag har nog varit nervös hela helgen för detta. Men kände att det var lika bra att ge sig på det...och det ångar jag inte det minsta..gick jättebra..(tyckte jag iaf) kanske följer med nästa söndag oxå :-)

14 grabbar plus lilla jag då..

2 kommentarer: