söndag 29 november 2009

1:a advent

Jag har fått låna Keiths crosscykel nu när han har varit i sälen så i fredags slutade jag lite tidigare för att kunna komma ut en liten sväng innan det blev mörkt..Så lite mer än en timme var jag ute..blev en runda med många backar...bra för benen.
Igår var jag och Tesa i Växjö för lite julshopping. En mysig och rolig dag med den goaste tjejen. Bidde tre julklappar och en till mig själv..hittade en fin klänning som jag inte kunde låta bli att köpa ;-)
Första advent började med cykling:-) var tveksam till om jag skulle vara med idag..var lite trött och hängig..men ville passa på när man hade cykel och när vädret var okej. Men efter en bit på rundan så kände jag att det nog hade varit bättre om jag hade stannat i sängen. En jobbig och ganska lång runda blev det idag..såklart när man är lite småtrött. 6,6 mil och 2 tim och 30min. Men det var riktigt skönt när vi kom tillbaka och det var dags för fika :-)

Nu i kväll har det blivit indiskt mat, glass till efterrätt och film :-) och nu ska jag krypa ner under täcket och sova gottis..
Natti natti





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar