tisdag 18 november 2014

Tisdag

En klar fördel med morgonträning är, om man då inte har ännu ett pass planerat, att man har hela kvällen ledigt till annat. Idag körde jag rygg och bröst på gymmet innan jobbet. Alldeles själv på "tjejgymmet" så det var bara till att köra på. Jag kör inte med så tunga vikter just nu utan tränar mest för att försöka behålla en någorlunda stark kropp. Den ska klara en hel del påfrestningar framåt så jag ska göra vad jag kan för att hjälpa den på vägen. 
Efter jobbet har jag hunnit med både det ena och det andra. Målat i köket, städat en toa och rensat ett skåp i köket. Vi har husvisning på måndag så vi vill gärna att det ska vara någorlunda ordning på torpet. 
Utöver detta hann jag även med att baka jappkakor och laga till en god fiskrätt i ugnen med pepparrot.

Nu är jag riktigt trött och ska sova. Imorrn är vi halvvägs till helgen..igen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar