söndag 30 november 2014

Första advent

Då har sista helgen i november passerat. En mörk och regnig månad, nu hoppas jag på en solig och lagom kall december. 
Det har varit en månad med väldigt lite träning. Det har varit en massa annat som har kommit i vägen. Och när jag har en kväll ledig så orkar jag oftast bara slänga mig i soffan och sen inte resa mig därifrån. 

Nu hoppas och tror jag att allt lugnar ner sig lite så man kan fylla på träningsdagboken med nåt pass till i veckan. Men det är lite svårt med motivationen just nu när jag inte kan cykla som jag vill och inte heller vågar springa. Crosstrainer som den mesta träningen består av är inte den roligaste träningsformen som finns, men den är bra och skonsam. 

Idag gjorde vi lite adventsgodis i form av lakritskola. Det blev riktigt gott, jag som älskar saltlakrits hade lite svårt att sluta äta dom. 
Turkisk peppar i kolan och även ovanpå. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar