onsdag 8 maj 2013

Wendes 2-dagars

Vad ska man säga.
Ganska nöjd med mitt GP. Jag hängde ju trots allt med klungan in i mål. Sen att jag måste jobba på mina kurvtagningar och min placering i klungan är en annan sak.
Tempot var blåsigt som attan.Inte van vid varken cykel eller dischjul, och absolut inte i blåst. Ingen bra körning alls. Ut till vändpunkten var det mest motvind/kantvind så det gick inte fort. Hem däremot hade man vinden i ryggen. Här borde jag nog tryckt på lite extra. Om jag hade orkat vill säga. Helt slut när det var 3 km kvar.
Linjet var helt katastrof. Orkade inte helt enkelt. Avhängd på första varvet. Det värsta som finns. Körde ändå resten av loppet, fick ju träning iaf.
Glömmer denna helgen. Vilar, tränar mer och kommer igen!
Annars en riktigt solig och varm helg. Härligt att kunna äta frukost ute!

1 kommentar:

  1. Gött att du körde runt linjet i alla fall. :) Hur som helst var det ju säkert en bra träningshelg! Vad blir nästa race?

    SvaraRadera