lördag 22 december 2012

Distans

Nästan fyra timmars distans i min ensamhet. Det får jag väl vara nöjd med. Ett bra pass och när det är jag själv som bestämmer vägen så blev det också mycket asfalt. Men en del grusväg blev det i början på rundan. Fina sådana såklart. Började frysa rejält om fötterna efter ca 2,5 tim så då svängde jag in hos mamma o pappa och fick lite kaffe. Sen gick det riktigt bra att cykla hemåt igen. Klockan stannade på ca 3 tim och 50 min och ca 90 km. En liten halvtimmes powernap innan vi åkte iväg till Anderstorp för att få mumsig julmat hemma hos Patriks föräldrar.
Imorrn startar vi dagen med 90 min spinning innan det är dags att baka bröd, göra ostkaka, rulla köttbullar, dricka glögg och självklart slå in de sista julklapparna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar