måndag 5 november 2012

Helgen v. 44

En liten snabbupdate om helgen kanske.
Fredag: Ledig från jobbet. Började med en liten sovmorgon, sen kom brorsan och vi var ute och cyklade i ungefär två timmar. Skulle även lunchat ihop men han var tyvärr tvungen att åka iväg tidigare än det var tänkt.
Lördag: Trött i kroppen, speciellt benen. Cyklade en runda själv på crossen. Det gick finfint hela vägen, ända tills det var ca 5 km hem. Då fick jag punka på bakhjulet, och jag är tyvärr lite slarvig (lat?) med att ha med mig punkagrejor. Sen skulle det förmodligen ta hela eftermiddagen för mig att stå ute i kylan och byta slang. Nu var det ju så att även Patrik var ute och cyklade på annat håll så jag fick ringa till världens bästa föräldrar så kom pappa och hämtade mig :-) Det var lite för långt för att gå hem..Särskilt med cykel och i cykelskor.
Söndag: Vilodag från träningen, istället blev det shopping i Växjö med mamma. Hittade både den ena och det andra. Väldigt nöjd med mina inköp.

Nu är det måndag och en ny vecka! En ny vecka med ordning och reda (när det gäller träningen iaf)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar