torsdag 29 november 2012

Det där med mörker

Igår vart det träning med klubben igen. Snöblandat nedfall i stort sett hela rundan. Det är bara till att vänja sig nu. Värre blir det säkert. Halka och snö är något jag fruktar inför.
Igår var jag en riktig fegis. Värst var det i svängarna nedför. Måste släppa på spärrarna och bara cykla med. Det blir istället att jag spänner mig och då går det absolut inte att cykla. Ska minsann träna på det där hela vintern så till våren ska det inte vara något problem längre!

Idag var det dags igen för morgonträning. Så fruktansvärt segt att ta sig upp ur sängen. Hade lite svårt för att komma igång men det lossnade tillslut. Blir väl som vanligt att jag vaknar upp med träningsvärk i rumpan imorrn.


Benen får jobba hårt på morgonkvisten. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar