måndag 26 november 2012

Det blir inte alltid som man tänkt dig..

Igår var det full rulle hela tiden. Träningen hade jag planerat att vi skulle ta på eftermiddagen då vi inte var hemma på förmiddagen och att jag ville hinna byta däck och tvätta bilen innan det blev mörkt. Och visst jag hann tvätta bilen och byta däck precis tills det började skymma. Men det tråkiga var att det även började regna och snöa just då. O nej, det blev ingen cykling ute, det fick istället bli spinning inne i värmen.
Idag däremot hade inte vädret så stor betydelse. Löpning kan man utöva i stort sett vilket väder som helst. Det är nästan skönt om det regnar lite. Lika jobbigt är det dock. Tur att Thomas sprang intervallerna med mig idag. Annars hade jag kanske fuskat mig igenom passet..lite bål och överkropp efter det så nu kan jag skriva i ännu ett bra pass i träningskalendern.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar