tisdag 22 mars 2011

Vårkänslor

Det känns verkligen som att det är vår i luften nu, och det känns riktigt bra. Det börjar gå mot ljusare tider nu. På söndag ska ju klockorna ställas om, sen blir det ännu ljusare på kvällarna.
Inte länge kvar tills vi ska åka. Packningen går väl så där. Cykelkläderna/grejerna är slängda i resväskan iaf, och det är väl det viktigaste:-) På fredag smäller det!
Träningen är det inte så stor prio på just nu. Igår hade jag huvudvärk hela dagen och kvällen så det blev ingen träning alls. Gick en promenad bort till Stadium och Kvantum istället. Skönt att få lite luft. Ikväll har jag planerat att springa en runda. Jag hoppas att den blir nårorlunda lång, det beror på vad min mage vill. Oftast gillar den inte när jag springer men har jag tur så kanske den är på gott humör idag. Det får bli en lugn runda, jag ska njuta av vårluften hade jag tänkt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar