söndag 20 mars 2011

Fullspäckad helg.

Igår var det fullt upp hela dagen. Vi valde faktiskt att inte träna igår. Kändes lite små jobbigt men samtidigt skönt att få lite annat gjort också. Vi städade lägenheten, jag bakade bullar och Patrik bakade lunsar. Sen sprang vi ut en sväng på stan. Jag tyckte att jag var värd lite shopping så jag köpte en klänning och en sjal på HM och en ny tröja på Vero Moda. Allt detta kostade mig endast 270:-. Då är det roligt att shoppa:-). Igår kväll cyklade vi ut till Torp och drack några öl hos Patriks kompis och hans flickvän. Jättetrevligt. Därför blev det en liten sovmorgon idag, men sen blev det även nästan 3 timmar cykling. Ikväll har det lagats mat till veckan och nu är man lite trött i ögonen så det är nog dags att säga godnatt. Det var en snabbgenomgång av helgen det:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar