söndag 13 februari 2011

Söndag.

Igår hade jag ingen bra dag när det gällde träningen. Tog på mig alla kläder för att ge mig ut med crossen i solskenet. Jag orkade ungefär 2,5 km sen vände jag hem igen och Patrik fick cykla vidare själv. Jag hade ingen lust, jag var trött och jag frös om händerna. Sen tycker jag även att det är jobbigt med snö och is. Så allt detta gjorde att jag valde att vända hem igen. Jag orkade inte mentalt, att bråka med alla negativa tankar. Tänkte först springa en runda istället men kände att kroppen inte ville träna och valde att lyssna på den så jag gav mig ut på stan en sväng istället. Träffade på Kajsa och Emma. Det var roligt. Idag gick det lite bättre. Valde att springa. 13 km blev det. Fick lite känningar i magen men efter lite vila i soffan så är jag nu redo för ännu ett träningspass. Dags att gå bort till gymmet för lite spinning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar