fredag 4 februari 2011

Löpning

Igår blev det ett långpass löpning. Jag sprang 16 km, och det kändes faktiskt ganska bra under själva löpningen. Men när jag kom hem så började magen att säga ifrån ordentligt. Det var riktigt jobbigt igår, kunde knappt äta och mådde väldigt dåligt. Det är så tråkigt att magen ska förstöra löpningen. Jag tror att det berodde på att jag hade ätit för lite innan passet. Jag kom nämligen ut lite senare än jag tänkt mig. Det går ju åt lite energi när man springer så långt.
Men detta året kommer det nog att bli lite mindre löpning än tidigare. Så fort jag kan ta ut racern så är det den som gäller :-) Kanske att det blir ett pass löpning i veckan sen, det får vi se.
Nu är det lunch..kan behöva äta ikapp mig lite sen igår :-)
Ikväll blir det spinning och lite styrka sen ska jag bara slappa i soffan:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar