fredag 18 februari 2011

Helg igen.

Fredagen är här igen! Härligt med helg. Sitter på jobbet med träningsvärk i rygg, bröst och armar. Det märks eller känns att man har slarvat med styrketräningen. Idag blir det nog ett löppass när jag kommer hem. Ska halka omkring lite på gatorna:-) Sen blir det den där mysiga fredagskvällen i soffan. Jag gillar den! Imorrn blir det eventuellt lite spinning..eller kanske ett crosspass eller ja...vi får se vad vi känner för. Något ska det bli iaf. Det är så synd att det ska vara halt och kallt ute. Jag vill ju så gärna cykla långa pass ute! Skulle behöva det.
På söndag ska vi åka till Västervik och hämta hem min cykel. Förhoppningsvis om allt är som det ska. Det blev ju dock inte den blåa fina som jag tittat på först, den tog slut :-( Så det får bli en vit istället. Ska bara köpa nya hjul till den sen ska det köras!
Dags att sätta fart så att man kan smita hem snart..

2 kommentarer: