tisdag 30 november 2010

Starten på nya schemat

Började med det nya träningsschemat igår..får köra en testvecka nu och se hur det känns. Men jag tror att detta kommer att funka ganska bra. Igår blev det axlar, armar och mage.. Känns idag..framför allt i axlarna. Efter styrkan blev det 45 min spinning, lika jobbigt som vanligt.
Ikväll är det enbart bröst som ska tränas i gymmet och sen blir det även 60 min spinning.
Det blir nog att vi får ändra om lite i schemat denna veckan, eller iaf byta dagar på träningen.
Det är ju så förbenat kallt ute nu så crosspasset får vänta till torsdag istället för onsdag. Annars kan det bli riktigt kallt om bland annat fossingarna.
Just det måste köpa ett par nya varma vantar att ha när det är kallt ute, eller två par måste jag nog köpa. Ett par till vardags och ett par till cyklingen.
Kanske hittar något roligt på fredag när vi ska åka till Lager 157 :-)

2 kommentarer:

  1. Varför sa du inte det, kunde köpt på Island, får väl åka dit igen och handla........

    SvaraRadera
  2. Ja jag kan följa med...så det blir rätt storlek ;-)

    SvaraRadera