onsdag 20 oktober 2010

Regn, rusk och snö..

Man blir inte jätte sugen på att ge sig ut och träna i detta vädret..inte sugen alls faktiskt. Det är nu man känner att ett gymkort hade nog inte varit helt fel. Sen saknar jag ju även styrketräningen. Så idag blir det eventuellt så att jag snörar på mig löpardojorna och springer lite och sen springer bort till gymmet och köper mig ett halvårskort. Det är visserligen alldeles för dyrt men alternativen är inte så många så det får nog bli ett kort på Nordic Club igen. Har inte riktigt bestämt mig ännu. Jag funderar och funderar....

4 kommentarer:

  1. Är det dyrt att träna i simhallen med? =)

    SvaraRadera
  2. Nä det är absolut inte lika dyrt..Men då är det bara simning och gym sen är nog gymmet bättre på Nordic Club..och jag vill gärna gå på lite spinning också juh ;-)

    SvaraRadera
  3. Jo det är ju klart för den delen ju =)
    Vi har pratat om Harrys efter partyt nästa helg ifall du vill hänga med... Puss & kram

    SvaraRadera
  4. Ja det låter jättekul, jag hänger gärna på :-)
    kramis!

    SvaraRadera