måndag 25 oktober 2010

Klantig?

Då har det hänt igen, jag har ännu en gång lyckats vurpa lite snyggt (?) med cykeln...denna gången på en hård grusväg. Självklart är det mitt stackars knä som blir mest lidande..men det var ju ingen fara så det var bara att hoppa upp på cykeln igen och fortsätta :-)

I helgen har det nästan varit helt träningsfritt. I fredags åkte jag och pappa till Smålandsstenar och köpte vinterdäck till min lilla Volvo. Sen var det även tråkigheter med vår lille kissemisse i Brännehylte, tyvärr blev hon så dålig och fick avlivas i fredags:-( jättetråkigt.. Många tårar föll på kinden men nu har hon det bra.

I lördags åkte jag och Patrik till Ullared, sov lite för länge så vi kom inte iväg speciellt tidigt. 1 tim 35 min kö för att komma in och 1 timme för att komma ut...det är Gekås när det är som bäst det :-)

I söndags grejade vi i lägenheten. Hängde bla upp nya gardiner..så nu är det lila tema i lägenheten istället för grönt. Tjusigt. Eftersom det regnade hela söndagen så hade jag ingen större träningslust men det fick bli ett litet styrkepass hemma. Det blev lite olika övningar..tex jägarvila, armhävningat situps m.m. Det märks att man inte har tränat överkroppen på väldigt länge..idag har jag sån träningsvärk så det gör ont minsta rörelse jag gör. Men det är skönt med lite värk..då har det ju gjort nytta :-)

1 kommentar:

  1. Aj! Rally-Mia i farten, alltså! Tråkigt med kissen... men så blir det ju ibland. Styrkekram till dig!

    SvaraRadera