måndag 13 september 2010

Mysig helg

Vi var som sagt nere i Ystad i helgen. Åkte ner på lördagen och åkte direkt till bilfirman där min nya fina pärla stod och väntade på mig. Efter bilköpet så åkte vi in till Ystad och till vårt hotell. Ett mysigt litet hotell mitt på gågatan. Till kvällen åt vi god mat på en varm men trevlig restaurang. En liten kvällspromenad på Ystads gator och sen var det läggdags. På vägen hem stannade vi i Väla och shoppade lite smått. Jag fick bla med mig en kavaj, skjorta och en cd skiva hem :-)
En supermysig helg med supermysigt sällskap!
Idag blev det en härlig cykelrunda i höstsolen. Egentligen hade vi behövt springa lite men man får passa på att slita lite på racern medans man kan. Snart är det cross säsong och då kommer man att längta efter att få ta ut racern igen. Så nåt pass till få det bli innan det är dags för vintercykelns premiär.
Nu har jag precis ätit skrabbelucker som Patrik fixade till kvällsmat. Mums mums :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar