torsdag 23 september 2010

Facit?

Ibland önskar jag att det fanns ett facit på livet. Där jag kunde tjuvkika lite i mellanåt, för det är ibland svårt att veta om det man gör är rätt eller fel..fast å andra sidan kanske det är tur att man inte kan se in i framtiden, då kanske jag bla hade sett hur jobbigt jag kommer att få det på lidingöloppet ;-) och det vill jag nog inte veta innan.
Idag har jag en sån där tråkig dag när man känner sig trött och allt känns jobbigt. Tycker inte om såna dagar. Försöker att tänka positivt men nästan hela tiden halkar man in på nåt negativt, men jag vet också att imorrn kommer det att kännas bra igen, och då är det ju även fredag :-)
Idag ska jag försöka ge mig ut på lite löpning (trots att jag inte alls är sugen) sakta men säkert ska det gå, för det är snart dags att ställa sig på startlinjen på Lidingö.

Så här snygg är man efter 30 mil på cykel hur snygg kommer man att vara efter 3 mil terränglöpning..?

6 kommentarer:

  1. Nejmen! Ska du springa Lindingö! Hur länge stannar du här uppe? Vore kul o hinna ses en snabbis ju! Kram (o lycka till med uppladdningen)!

    SvaraRadera
  2. Nu är det positiva tankar som gäller Mia!
    Tänk på att du ska komma på kalas hos oss på söndag ;) Hihi Kramis

    SvaraRadera
  3. Ajemän Ingrid, det blir Lidingö :-) På ett eller annat sätt ska jag ta mig runt. Vi åker upp mot stockholm imorrn. Ska stanna nånstans på vägen och sova över sen åker vi hem igen efter loppet. Men du kan väl komma dit så kan vi träffas en liten sväng efteråt!
    Ja Kajsa, det ska bli roligt på söndag det ser jag verkligen fram emot! Kram!!

    SvaraRadera
  4. Oh. Ska försöka ta mig dit o spana in målgången... !

    SvaraRadera
  5. Ja gör det..Jag startar 13.20..sen tar det nog lååång tid innan jag kommer i mål..har ingen aning..kanske ska räkna med allt mellan 3-4 timmar :-)

    SvaraRadera