fredag 2 juli 2010

Härliga fredag!

Äntligen fredag igen. Det måste vara den skönaste dagen på veckan, man vet att man har hela helgen framför sig :-) Det känns extra härligt när man vet att det ska bli soligt och fint både lördag och söndag!Idag efter jobbet är det fullt upp. Först ska jag hem till mamma och pappa en liten runda, sen ska det förhoppningsvis köpas brassestolar på Karlssons, löparshorts och badkläder på stadium, mikro på elfynd och vi ska kika på utemöbler på jysk. Sen blir det en liten löparrunda framåt kvällen när det har svalnat av litegrann.Får se hur det går att springa nu när man har cyklat så mycket. Innan Göteborgsvarvet så kändes det väldigt jobbigt att springa och jag tror inte att det kommer att kännas bättre nu. Imorrn kommer att bli en super rolig och mysig dag. Upp tidigt för att åka iväg till gekås, sen vidare mot varberg, köpa bordet , och sen slänga sig i sanden och njuta av solen och havet :-) sen drar vi iväg till halmstad på hemvägen för att ev. köpa 4 st stolar till mitt nya bord. Att ligga på stranden och höra havet och alla människor och fiskmåsar runt omkring sig, att sitta där och fika och läsa lite är verkligen något av det härligaste jag vet. Man är inte speciellt bortskämd med såna dagar här i sverige. Jag ska njuta som bara den imorrn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar