måndag 5 juli 2010

En dag på kusten

I lördagsmorse var vi uppe med tuppen minsann..Upp och äta frukost och fixa kaffe till termosen för att sedan bege sig mot kusten :-)
Resan började med en sväng in till Gekås, där jag köpte en mikro (+lite till;-)) sen gick färden vidare mot Varberg för att köpa matbordet. Efter det gav vi oss iväg för att leta upp havet och en strand. Efter nåt försök så hittade vi till slut ett ställe där vi kunde ligga och sola oss och njuta lite. Självklart så hade vi kaffe, bullar, piroger och dricka med oss som vi smaskade på under dagen.

Fram emot eftermiddagen var det åter igen dags att bege sig, nu var siktet inställt på Halmstad för att köpa stolar. Killen som skulle sälja stolarna var inte hemma förrens senare så vi styrde bilen ner mot Mellbystrand istället. Där blev det fika på stranden och årets första dopp. Jättehärligt. Sista anhalten blev sen Halmstad för att köpa stolarna. Sen åkte vi trötta och nöjda hem efter en härlig dag på kusten :-)

2 kommentarer:

  1. Du kunde ju kommit och badat med mig, jag var i mellby tors-lördag =)

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte faktiskt på dig Kajsa, det var ju synd att jag inte skickade ett sms till dig då iaf..

    SvaraRadera