onsdag 9 juni 2010

Lite trött och hängig..

Redan onsdag, veckorna går lika fort som vanligt. Vad har hänt sen i lördags..
I söndags var det dags för Bolmen runt, 16 mil på cykel. Gick helt okej, blev lite trött av all vind som var överallt men annars hade vi supertur med vädret och det är en jättefin runda. Bara 14 mil till sen har vi vätternrundan (usch då).
Söta Viljah fyllde ett år i söndags så i måndags efter jobbet åkte jag med paket till lilltjejen. Ett riktigt litet charmtroll. Efter det besöket var det dags att åka tillbaka till Värnamo för möte med Team HC, lite genomgång om Vätternrundan, det finns många frågor och funderingar. Men det blev ett bra möte och jag tror att det kommer att gå superbra för oss runt den "lilla" sjön.
Jag själv är mest orolig över hur jag ska hinna äta ordentligt, jag är ingen hejare på att äta i farten, men det ordnar sig säkert.
Igår var det åter dags för ett cykelpass med Team HC. Det blev vidöstern runt, ca 6 mil. Kändes riktigt jobbigt igår. Benen ville inte alls som jag. Säkert lite slitningar ifrån söndagens pass, men jag är även lite orolig för att jag ska gå och bli förkyld nu innan. Vaknade idag med huvudvärk och kände mig allmänt hängig.
Men positiva tankar, jag är nog bara lite sliten av träningen. Idag blir det vila från träningen och fika med Linda står på schemat. Ska bli super mysigt. Sen blir det körning med Team HC på torsdag igen och sen hur helgens träning ser ut får vi se.

1 kommentar:

  1. Hälsa Linda så mycket från mig! Och vätternrundan verkar ju bli hur kul som helst - vilken upplevelse. Äta i farten, herre gud alltså! :)

    SvaraRadera