söndag 13 juni 2010

Cykling, Runekakor och lägenhetspyssel

Då var även denna helgen över. Kl 9.00 idag begav vi oss iväg på cyklarna och körde mot Ljungby, riktigt trött och sliten blev jag nästan på en gång. Tungt idag. I Ljungby blev det ett varv i rondellen sen styrde vi cyklarna mot Lagan och fika på Golfrestaurangen. Precis utanför restaurangen klantar Mia till det lite och drar i backen, i väldigt låg fart så både jag och cykeln klarade oss fin fint. Förutom mitt lilla sår på mitt knä :-)

Efter fikat gick det fin fint att cykla igen (eller bättre iaf).
Väl hemma igen så blev det hämtmat ifrån thaivagnen på torget. Stekta nudlar, supergott. Sen sattes Runekaksbaket igång. Väldigt goda och fina blev dom. Kommer att bli perfekt att ha i bakfickan runt vättern.
Idag har det hunnits med en hel del, hann även städa till det lite i min garderob, plus sopat lite ute i trappuppgången.
Sen äntligen har min fina text blivit uppsatt ovanför sängen så nu ska man sova riktigt gott i natt :-)

Nu ska jag för en gångs skull komma i säng någorlunda tidigt, så:
God Natt och Sov så Gott:-) !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar