fredag 11 juni 2010

Ingen bra start:-(

Usch idag är en sån där tråkig dag när allt känns lite små
jobbigt. Det börjar inte så bra på morgonen med att jag tappat
hårsprayet rakt på tån. Nästan så att jag kunde skrika högt över
hela Värnamo. Så nu haltar jag runt på jobbet och tycker synd om mig
själv:-(
Sen är jag trött på att det alltid ska vara en massa bekymmer med
mina bilar. Min svarta A3 krånglade och nu har min vita S3 fått för
sig att börja den också. Varför kan det inte bara funka som det ska?
Trött blir jag! Sen blir man knäpp av allt tänkande på vättern och
lite smånervös för att jag tycker kroppen känns seg och hängig.
Men så är det väl. Mycket att tänka på men allt ordnar väl sig:-)
Ikväll blir det iaf vila, sen är det mycket som ska hinnas med i
helgen. Cykeln ska fixas och putsas lite på, det ska bakas runekakor,
det ska åkas en sväng till Nässjö och det ska även åkas på 1-
årskalas.
Vila från cyklingen i två dagar nu sen blir det nog 10 mil på
söndag med Team HC:-)

1 kommentar:

  1. Ska mamma komma o blåsa lite på tå´n??
    Tycker synd om dig, men allt löser sig :))

    SvaraRadera